ЦЕ НЕ РЕЙТИНГ ВИКЛАДАЧІВ Пропоную почати робити те, що вже давно робиться у всьому світі, де викладачі відповідають за якість знань, що вони дають студентам.
Пропоную оцінити не викладача, безпосередньо, а лекційний курс.
Це пеотрібно, в першу чергу, для удосконалення курсу. Життя іде, міняються пріорітети, а лекційні (і тим більше лабораторні) курси залишаються без змін. Чи потрібні вони зараз (наприклад, квантова хімія чи охорона праці)? Якої вони якості? Хто це може визначити? Щоб зробити крок на зближення можливості викладача з бажанням студента, пропоную відповісти на анкету (otsenka kursa.doc), що знаходиться на сайті http://forum.chem.univ.kiev.ua/upload/anketa.zip та вислати результати, скажімо на adsh@univ.kiev.ua (перевірений нейтралітет). Обіцяю, що в обробленому вигляді, через рік вони з'являться і користь від цього буде
.
Хоча в анкеті і 15 запитань, али писати нічого, крім назви курсу, не треба (майже нічого).