Пропозиції
| |
DerGufa | Дата: Вторник, 2006-09-12, 2:47 PM | Сообщение # 16 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 1045
Статус: Відсутній
| Пістук, перша пропозиція - перекинь це опитування в якесь інше місце, бо тут його ніхто не знайде!!! Хто заходить в цей розділ???
Хіміки НЕ (!!!) уроди
|
|
| |
pistuk | Дата: Вторник, 2006-09-12, 3:13 PM | Сообщение # 17 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 954
Статус: Відсутній
| Гаразд! В мене до тебе буде ще одна пропозиція! Надрукуй оголошення про сайт! І про КВН
|
|
| |
DerGufa | Дата: Вторник, 2006-09-12, 3:16 PM | Сообщение # 18 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 1045
Статус: Відсутній
| Я вже сьогодні надрукував пару оголошень!!! Мені вистачило!!! Ладно!!! Зроблю!!!
Хіміки НЕ (!!!) уроди
|
|
| |
pistuk | Дата: Вторник, 2006-09-12, 3:19 PM | Сообщение # 19 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 954
Статус: Відсутній
| Quote (DerGufa) | Я вже сьогодні надрукував пару оголошень!!! | Так це ти!!!! Жирно! Хвалю!
|
|
| |
DerGufa | Дата: Вторник, 2006-09-12, 3:28 PM | Сообщение # 20 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 1045
Статус: Відсутній
| Руся сам напросився!!! І доречі, робив я це не один!!!
Хіміки НЕ (!!!) уроди
|
|
| |
Butterfly | Дата: Вторник, 2006-09-12, 4:56 PM | Сообщение # 21 |
Магістр
Группа: Специ
Сообщений: 467
Статус: Відсутній
| Quote (DerGufa) | Пістук, перша пропозиція - перекинь це опитування в якесь інше місце, бо тут його ніхто не знайде!!! Хто заходить в цей розділ??? | Оце правда!
|
|
| |
za_q | Дата: Среда, 2006-09-20, 12:58 PM | Сообщение # 22 |
Бакалавр
Группа: Пользователи
Сообщений: 113
Статус: Відсутній
| Пропоную внести до списку Пономарьову(думаю DerGufa мене підтримає) І ще одне, щодо Миколи Семеновича, я вважаю його кандидатуру не потрібно розглядати, адже більшість погодиться, що він №1
|
|
| |
pistuk | Дата: Среда, 2006-09-20, 1:53 PM | Сообщение # 23 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 954
Статус: Відсутній
| кандидатуру вносиш ти сам! Кого хочеш! Всіх кого вважаєш достойним конкретного місця!
|
|
| |
Butterfly | Дата: Среда, 2006-09-20, 2:39 PM | Сообщение # 24 |
Магістр
Группа: Специ
Сообщений: 467
Статус: Відсутній
| А куди внести пропозицію щодо shit-параду? А то тут Пономарьову згадали...
|
|
| |
Aj@x | Дата: Среда, 2006-09-20, 2:56 PM | Сообщение # 25 |
А Ти! Знаєш хімію?
Группа: Специ
Сообщений: 433
Статус: Відсутній
| Я бачу, ти не прихильниця мазахізму, на відміну від za_q-а
Sub specie aeternitatis
|
|
| |
Butterfly | Дата: Среда, 2006-09-20, 3:34 PM | Сообщение # 26 |
Магістр
Группа: Специ
Сообщений: 467
Статус: Відсутній
| На смак і колір друзів не буває...
|
|
| |
pistuk | Дата: Четверг, 2006-09-21, 12:55 PM | Сообщение # 27 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 954
Статус: Відсутній
| Ну що, робимо Shit-парал?
|
|
| | |
Butterfly | Дата: Четверг, 2006-09-21, 1:39 PM | Сообщение # 29 |
Магістр
Группа: Специ
Сообщений: 467
Статус: Відсутній
| Робимо!
Сообщение отредактировал Butterfly - Четверг, 2006-09-21, 3:35 PM |
|
| |
Випадково тут... | Дата: Четверг, 2006-09-21, 1:54 PM | Сообщение # 30 |
Группа: Гости
| Як це можна побачити із обговорення аспекти "кращий" та "гірший" викладач не дуже цікаві для більшості студентів. Я думаю, треба дещо інше. Розбити цю проблему по категоріям. Наприклад: 1) викладацький рівень (якість лекцій з науково -педагогічної точки зору) 2) ораторський рівень (чи можна почути, що там розповідають і не заснути до кінця лекції) 3) відношення до викладача, як до персоналії (взаємовідносини студент - викладач поза лекційною аудиторією) 4) наявність відчуття гумору 5) відношення викладча до студентів 6) іспит (вимогливий чи ні, занадто вимогливий..) ... Потім, можна виводити з цих показників загальний рейтінг. Тоді такий рейтинг буде не тілки цікавий, але і корисний. Наприклад, я хотів би знати проблемні сторони моєї роботи. Те що Єжова -форевер я теж погоджуюсь, але це інтегральна оцінка яка нічого не дає, бо ніхто не знає що ж треба робити, щоб наблизитися до неї за рейтингом. Така форма рейтингу дать можливість більшому числу студентів прийняти участь, бо вони зможуть вказати причину, чому викладач поганий (поставив на іспиті 2), чи гарний (нічого не вчила, а отримала 5, тому що...).
|
|
| |
|