Пропозиції
| |
не_випадково_тут | Дата: Четверг, 2006-09-21, 4:34 PM | Сообщение # 31 |
Академік
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Статус: Відсутній
| Сайт та форум зроблено професійно. Мені б таких студентів.. і побільше
|
|
| |
Butterfly | Дата: Четверг, 2006-09-21, 5:21 PM | Сообщение # 32 |
Магістр
Группа: Специ
Сообщений: 467
Статус: Відсутній
| Пропоную не_випадково_тут надати статус "Доктор хімічних наук" чи щось подібне чи прикольне, а то "школярик" для нього - це якесь непорозуміння...
|
|
| |
pistuk | Дата: Пятница, 2006-09-22, 11:41 AM | Сообщение # 33 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 954
Статус: Відсутній
| Quote (Butterfly) | Пропоную не_випадково_тут надати статус "Доктор хімічних наук" чи щось подібне чи прикольне, а то "школярик" для нього - це якесь непорозуміння... | Я думаю "ПРОффЕСОР"-а вистачить?!
|
|
| |
СП | Дата: Пятница, 2006-09-22, 11:44 AM | Сообщение # 34 |
Группа: Гости
| Это агент КГБ - Декан!
|
|
| |
Butterfly | Дата: Пятница, 2006-09-22, 12:12 PM | Сообщение # 35 |
Магістр
Группа: Специ
Сообщений: 467
Статус: Відсутній
| Думаю, поки що "ПРОффЕСОР" вистачить! А щодо "Декана" - то подивимось.
|
|
| |
Aj@x | Дата: Пятница, 2006-09-22, 1:17 PM | Сообщение # 36 |
А Ти! Знаєш хімію?
Группа: Специ
Сообщений: 433
Статус: Відсутній
| Поздоровляю, pistuk, твоїм сайтом нарешті зацікавилися представники викладацької адиторії!
Sub specie aeternitatis
Сообщение отредактировал Aj@x - Пятница, 2006-09-22, 1:33 PM |
|
| |
DerGufa | Дата: Понедельник, 2006-09-25, 12:23 PM | Сообщение # 37 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 1045
Статус: Відсутній
| Ну ось!!! Всі лаври пожинає Пістук!!! І хто сказв, що це викладацька аудиторія???
Хіміки НЕ (!!!) уроди
|
|
| |
nob | Дата: Понедельник, 2006-09-25, 2:34 PM | Сообщение # 38 |
Абітурієнт
Группа: Пользователи
Сообщений: 78
Статус: Відсутній
| Quote (Випадково тут...) | Як це можна побачити із обговорення аспекти "кращий" та "гірший" викладач не дуже цікаві для більшості студентів. Я думаю, треба дещо інше. Розбити цю проблему по категоріям. Наприклад: 1) викладацький рівень (якість лекцій з науково -педагогічної точки зору) 2) ораторський рівень (чи можна почути, що там розповідають і не заснути до кінця лекції) 3) відношення до викладача, як до персоналії (взаємовідносини студент - викладач поза лекційною аудиторією) 4) наявність відчуття гумору 5) відношення викладча до студентів 6) іспит (вимогливий чи ні, занадто вимогливий..) ... Потім, можна виводити з цих показників загальний рейтінг. Тоді такий рейтинг буде не тілки цікавий, але і корисний. Наприклад, я хотів би знати проблемні сторони моєї роботи. Те що Єжова -форевер я теж погоджуюсь, але це інтегральна оцінка яка нічого не дає, бо ніхто не знає що ж треба робити, щоб наблизитися до неї за рейтингом. Така форма рейтингу дать можливість більшому числу студентів прийняти участь, бо вони зможуть вказати причину, чому викладач поганий (поставив на іспиті 2), чи гарний (нічого не вчила, а отримала 5, тому що...). | вот это конструктивное предложение!я вот,например,студент-первокурсник и мне очень интересно какое мнение о преподавателях у остальных(читай "старших"...) студентов!так как моё мнение - это лишь субъективная оценка...
превет на сто лет!=)
|
|
| |
pistuk | Дата: Среда, 2006-09-27, 1:36 PM | Сообщение # 39 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 954
Статус: Відсутній
| Quote (nob) | Quote (Випадково тут...) Як це можна побачити із обговорення аспекти "кращий" та "гірший" викладач не дуже цікаві для більшості студентів. Я думаю, треба дещо інше. Розбити цю проблему по категоріям. Наприклад: 1) викладацький рівень (якість лекцій з науково -педагогічної точки зору) 2) ораторський рівень (чи можна почути, що там розповідають і не заснути до кінця лекції) 3) відношення до викладача, як до персоналії (взаємовідносини студент - викладач поза лекційною аудиторією) 4) наявність відчуття гумору 5) відношення викладча до студентів 6) іспит (вимогливий чи ні, занадто вимогливий..) ... Потім, можна виводити з цих показників загальний рейтінг. Тоді такий рейтинг буде не тілки цікавий, але і корисний. Наприклад, я хотів би знати проблемні сторони моєї роботи. Те що Єжова -форевер я теж погоджуюсь, але це інтегральна оцінка яка нічого не дає, бо ніхто не знає що ж треба робити, щоб наблизитися до неї за рейтингом. Така форма рейтингу дать можливість більшому числу студентів прийняти участь, бо вони зможуть вказати причину, чому викладач поганий (поставив на іспиті 2), чи гарний (нічого не вчила, а отримала 5, тому що...). вот это конструктивное предложение!я вот,например,студент-первокурсник и мне очень интересно какое мнение о преподавателях у остальных(читай "старших"...) студентов!так как моё мнение - это лишь субъективная оценка... | Так! Пропозиція дуже гарна! Але як це все зробити??? опитуванням не вийде! Поки-що є лише одна пропозиція! Зробити окремий розділ на форумі де будим оцінювати наших викладачів по окремим критеріям в кожній темі! Тобто буде наприклад 10 тем типу "ораторський рівень", "краще почуття гумору".... і там вже писати 10 викладачів що підходять під цю категорію!?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
|
|
| |
pistuk | Дата: Среда, 2006-09-27, 1:37 PM | Сообщение # 40 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 954
Статус: Відсутній
| Quote (DerGufa) | Ну ось!!! Всі лаври пожинає Пістук!!! | Ну то допоможи мені трошки, а не тріпай язиком!!"!!!!!!!!!!!!!
|
|
| |
Aj@x | Дата: Среда, 2006-09-27, 1:49 PM | Сообщение # 41 |
А Ти! Знаєш хімію?
Группа: Специ
Сообщений: 433
Статус: Відсутній
| Quote (pistuk) | Тобто буде наприклад 10 тем типу "ораторський рівень", "краще почуття гумору".... і там вже писати 10 викладачів що підходять під цю категорію!????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? | Ну навіщо так багато? Можно в якомусь розділі просто зробити 5-6 тем: Quote | 1) викладацький рівень (якість лекцій з науково -педагогічної точки зору) 2) ораторський рівень (чи можна почути, що там розповідають і не заснути до кінця лекції) 3) відношення до викладача, як до персоналії (взаємовідносини студент - викладач поза лекційною аудиторією) 4) наявність відчуття гумору 5) відношення викладча до студентів 6) іспит (вимогливий чи ні, занадто вимогливий..) | І в кожній темі писати рейтинг викладачів в цій категорії. Можна також зробити 5-6 опитувань з такими назвами, от тільки варіантів відповідей буде багато.
Sub specie aeternitatis
|
|
| |
nob | Дата: Среда, 2006-09-27, 2:38 PM | Сообщение # 42 |
Абітурієнт
Группа: Пользователи
Сообщений: 78
Статус: Відсутній
| +1
превет на сто лет!=)
|
|
| |
DerGufa | Дата: Четверг, 2006-09-28, 1:24 PM | Сообщение # 43 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 1045
Статус: Відсутній
| І чим тобі бідненькому допомогти, Пістук!!! Заради тебе зроблю ВСЕ!!!
Хіміки НЕ (!!!) уроди
|
|
| |
Aj@x | Дата: Четверг, 2006-09-28, 1:30 PM | Сообщение # 44 |
А Ти! Знаєш хімію?
Группа: Специ
Сообщений: 433
Статус: Відсутній
| Ти такими словами не кидайся, а то можеш до нього у повне рабство потрапити
Sub specie aeternitatis
|
|
| |
pistuk | Дата: Пятница, 2006-09-29, 1:25 PM | Сообщение # 45 |
КВНщик
Группа: Адміністратор
Сообщений: 954
Статус: Відсутній
| Quote (Aj@x) | І в кожній темі писати рейтинг викладачів в цій категорії. Можна також зробити 5-6 опитувань з такими назвами, от тільки варіантів відповідей буде багато. | З опитуванями не вийде! В нас маловато народу.
|
|
| |
|